Grote Club Actie Ook dit jaar doet Aquapoldro weer mee met de Grote Clubactie. We willen zo veel mogelijk loten verkopen in ons jubileumjaar want van de opbrengst gaat maar liefst 80% naar onze clubkas! De opbrengst van de Grote Clubactie wordt onderling verdeeld tussen de afdelingen van Aquapoldro en wordt besteed aan leuke activiteiten voor de jeugd en aan nieuwe materialen. Wanneer is de actie? De Grote Clubactie start op zaterdag 18 september. Vanaf die dag mag je beginnen met de lotenverkoop. Begin wel zo snel mogelijk met verkopen, dan heb je de meeste kans. Maar let wel op, begin beslist niet eerder dan 18 september. Je mag verkopen tot 20 november. Prijzen voor lotenverkopers Aquapoldro organiseert ook een eigen verkoopwedstrijd. Je mag vanaf het vierde lot dat je verkoopt € 0,50 per lot zelf houden (dus bij 4 loten € 0,50, bij 5 loten € 1,00 enzovoorts). We keren het bedrag aan je uit bij een speciale bijeenkomst in het komende seizoen. (Online) verkopen van loten Eén lot kost € 3,-. De meest eenvoudige manier en helemaal Corona proof is het online verkopen van loten. Op je verkoopboekje is een etiket met een persoonlijke QR code geplakt. Deze QR-code kan een koper scannen met zijn mobiele telefoon en dan volgt de rest vanzelf. Maar natuurlijk kun je ook een eenmalige machtiging laten afgeven door de koper. Lotenboekjes De lotenboekjes zullen in de week vóór 18 september worden uitgedeeld. Heel veel succes met de verkoop van de loten! De Jeugdcommissie |
Van de Bar Commissie
Beste aquapoldro leden,
hier een paar mededelingen vanuit de barcommissie:
Barrooster
Het barrooster wordt voortaan ingedeeld per team, zodat jullie in je eigen team de inzet van je teamleden kunnen regelen. Als team weet je beter van elkaar wie welke taken op zich wil nemen binnen de vereniging en of er iemand om wat voor reden dan ook ontzien moet worden. Wij vernemen graag op korte termijn (in ieder geval minimaal 1 week voor de bardienst) wie van jullie team de bardienst gaat draaien. Zodat wij de instructiemail op tijd kunnen sturen naar desbetreffende bardienstdraaier.
TIP: Maak in het begin van het seizoen overzichtelijk wie wat doet binnen het team en spreek meteen af wie de bardiensten doet, zodat desbetreffende persoon er meteen rekening mee kan houden in zijn agenda.
Om het bardraaien te vergemakkelijken.
Maken we geen gebruik meer van kasstaat lijst, alleen nog van die met de vakjes;lijst waar je opschrijft wat er verkocht is en het totaal dat betaald moet worden en een krul bij betaling voldaan. (Zoals we op de vrijdag avond al jaren draaien)
Per direct zijn we “PIN ONLY”.
Dus geen geld tellen meer vooraf, achteraf en wisselgeld uitrekenen voor de bardraaiers. Geen risico’s meer mbt kasgeld in het sprenkeltje en afstorten etc.
Contante betalingen zijn daarom niet meer mogelijk. Mocht je alleen contant kunnen betalen, probeer dan onderling te regelen dat iemand anders voor jou pint en jij het met deze persoon verrekend.
Sleutelprocedure:
We worden als barcommissie geacht te weten wie de sleutels in het bezit heeft.
Wanneer je de sleutels opgehaald hebt bij het barcommissielid zal deze in de barcommissieapp aangeven dat jij de sleutel hebt meegekregen.
Wanneer je de sleutel overdraagt aan de volgende bardraaier geef je dit aan het barcommissielid waar je de sleutel van hebt, zodat inzichtelijk blijft waar de sleutel blijft en van wie de sleutel uiteindelijk terug moet komen.
Tip: heb je een bardienst, en heb je de sleutel nodig (OPENEN), neem tijdig contact op met 1 van deze leden van de barcommissie om af te spreken waar en wanneer je de sleutels op kunt halen:
Ester 06-29145224 (Osseveld Oost)
Martijn 06-48104444 (Zuidbroek)
Joost 06-53695180 (Driehuizen)
We wensen jullie allemaal veel plezier in “ONS SPRENKELTJE”!
Vriendelijke groeten:
De barcommissie
(Joost, Martijn, Gerwin, Ester, Remco en Mark)